Who We R

Kami adalah pihak yang bertanggungjawab untuk memastikan majlis cukur jambul dan akikah baby anda adalah lebih menarik dengan pakej buaian berendoi yang berpatutan serta design² yang menarik mengikut citarasa dan kehendak anda. Tema dan warna juga adalah bergantung kepada kehendak permintaan dan pihak kami akan cuba sehabis baik untuk merealisasikan impian anda. Selain itu kami juga menyediakan doorgift unik dan comel untuk sebarang majlis keramaian untuk diabadikan oleh para tetamu yang hadir.

Tuesday, November 12, 2013

Blue pink prop & design

Prop baby blue+pink untuk next buaian berendoi. Design simple jer coz ibu kila request untuk blue+pink color so.. saya pun design sebaik mungkin guna kombinasi kaler tu harap² ibu kila suka. Design² baby tu semua just guna font boleh search di www.dafont.com. Part designing plak just guna Shape & brushes yang ada di adobe photoshop (saya just guna CS3) cuma brushes untuk flower tu saya add on guna brushes free download (tapi siyess saya lupa dari mana install...keyword google pun x ingat langsung sowwyy guys.. nanti kalau ingat da saya share k... agaggaggaaa) 


Shape bunga tu guna shape yang memang tersedia d mana² version Adobe Photoshop & gambar theme baby tu nama dia "MTF Itty Bitty Baby" boleh download free dari www.dafont.com macam yang saya mention tadi.

Floral design bahagian atas tu guna brushes yang saya lupa dapat dari mana.... hiihuuu.
Tag vintage shape (background untuk wording) pun actually lupa actual web dia tapi boleh google juga guna keyword "free shapes for adobe photoshop". 
Stripe blue di bawah & pink di tengah just guna shape square then adjust jer guna kesesuaian saiz, warna & boleh apply pattern & gradient juga tapi saya just guna color.
Boleh dikatakan skill adobe photoshop saya masih lagi beginner so sepa² yang sudi sharing skills & knowlwdge, kecik tapak tangan stadium saya tadahkan... so thats all .. c yaaa

 

No comments:

Post a Comment